27 maja 2015

Jak bardzo się zmieniłam - post o mnie (aktualizacja bloga)

Dzień dobry wszystkim!
   Postanowiłam nieco odświeżyć tego bloga by odżył. Pozbyłam się już starych, niepotrzebnych postów i pozostawiłam konkrety. W sierpniu miną 2 lata odkąd założyłam bloga, w związku z tym chcę także zaktualizować informacje na mój temat. Nie ukrywam, że bardzo się zmieniłam, ale pewne rzeczy pozostały. Żeby post miał ręce i nogi przedstawię go w punktach.

1. Co wspólnego mam z muzyką?

Odkąd jako roczne dziecko zaczęłam mówić, robiłam coś więcej, rodzice mówili o tym "wycie" albo "wrzeszczenie", ale w przekonaniu małego dziecka był to dla mnie śpiew. Lubiłam śpiewać odkąd pamiętam. W zespołach wokalnych występowałam już od przedszkola, a pierwsza piosenka, którą zaśpiewałam z koleżankami na scenie to "Za stodołom na rzyce". Potem przez 12 lat śpiewałam w chórach szkolnych. Teraz, gdy skończyłam liceum będzie mi tego na pewno brakować. Śpiew i muzyka były nieodłącznym elementem mojego życia. W gimnazjum pojawiła się gitara, nauczyłam się pierwszych chwytów z kuzynką, a potem coraz więcej i więcej. Zawsze chciałam grać na perkusji, ale taki sprzęt sporo kosztuje, a kiedy słyszę grę skrzypiec dostaję dreszczy. Jakieś 1,5 roku temu zainteresowałam się muzyką Lany Del Rey. Co do głosów - wolę żeńskie niskie (alty), a męskie wysokie (tenory). Muzyka jest dla mnie sposobem na m.in. wyrażanie emocji, odstresowanie, nadanie nastroju/atmosfery, dodającym animuszu uderzeniem, które sprawi, że nawet sprzątanie czy praca mogą być zabawą.

2. Kim jestem?

Na chwilę obecną jestem absolwentką liceum ogólnokształcącego. Mieszkam na Śląsku i rozumia śląsko godka. Za kilka miesięcy przestanę być nastolatką. Jestem osobą wierzącą. Oprócz muzyki interesuje mnie fotografia, taniec, pisanie, sport, filmy, zwierzęta, ogród, sztuka, architektura, archeologia, astronomia, zjawiska występujące w przyrodzie, góry, morza, jaskinie i inne piękne miejsca na świecie. Interesują mnie także ludzie, ich zdanie na różny temat, problemy z jakimi się borykają, ich zachowania, zainteresowania. Lubię przebywać z dziećmi, bo kiedy chcę czegoś dziecka nauczyć lub coś mu wyjaśnić ono też czegoś mnie nauczy. Przyszłość wiążę z pracą między ludźmi.


3. Relacje z innymi.

Nie lubię wdawać się w konflikty, choć czasem niektórzy sami się o to proszą. Nie potrzeba mi setek znajomych do imprez i upijania się. Mam jedną najbliższą mi przyjaciółkę, która zastępuje mi wszystkich i jest dla mnie jak najlepsza siostra. Poznałam ją w liceum i chcę by pozostała moją przyjaciółką na zawsze, bo TAKĄ przyjaźń spotyka się raz w życiu i nie można jej przegapić. Ufam jej i mojej rodzinie. Mam cudownego chłopaka, z którym jestem około pół roku, który jest i na co dzień i podczas turniejów moim rycerzem. Mam nadzieję, że będziemy razem już na zawsze, bo jestem z nim bardzo szczęśliwa. Poza tym mam jeszcze kilka zaufanych osób, z którymi również lubię spędzać czas. Mam nadzieję, że jeśli dostanę się na studia poznam wielu ciekawych ludzi i nawiążę z nimi dobre relacje.







     




4. Ulubione...
Ulubione miejsce na wyjazd: raz morze raz góry, nie mam ulubionego miejsca, lubię zwiedzać różne zakątki świata.
Ulubione jedzenie: bezwzględnie lody - każde.
Ulubiona czynność: przytulenie się do ukochanej osoby.
Ulubiona książka: atlas ;D
Ulubiony film: lubię przygodowe, komediowe, fantastyczne i romanse, nie mam wybranego.
Ulubiona pora roku: późna wiosna.
Ulubiona piosenka: nie mam, podobają mi się różne piosenki,np. w ostatnim konkursie eurovizji najlepsza jak dla mnie była "A monster like me" .

5. Inne - co/czy bym wybrała?

Make-up: tak, ale delikatny.
Włosy: długie, rozpuszczone albo ładny kok.
Wanna czy prysznic: wanna.
Buty: balerinki najlepsze, choć zależy od pogody i sytuacji/okazji.
Idealny facet: który kocha, szanuje, wysłucha, obroni, czysty, nie ubiera się pedalsko. Ja już swój ideał znalazłam :)
Co przeglądam w internecie: blogi o urodzie, fotografii, śmieszne filmy na YT i muzykę, Facebooka, wszystko co mnie interesuje i to, co mnie nie interesuje, ale muszę to wiedzieć i znać.


Jeśli macie jakieś pytania, prośby czy pomysły co do bloga śmiało komentować. :)
Dodam, że jest to 100. post na tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz